Par mums

Hausbrandt Coffee

Iepazīsimies! Mani sauc Hausbrandt kafija, un es esmu dzimusi 1892. gadā Itālijā, Austrijas jūras kapteiņa Hermaņa Hausbrandta (Hermann Hausbrandt) ģimenē. Kopš dzimšanas esmu apmeklējusi vairāk nekā 90 pasaules valstis un esmu laipni gaidīta visur: modes restorānos, galerijās, ballēs un operās, pieczvaigžņu viesnīcās, kā arī kafejnīcās un konditorejas veikalos dažādos pasaules kontinentos. Piemēram, Jūs varat jautāt par mani šādās vietās:

„The Uffizi Gallery” galerijā Florencē konditorejas veikalā "Iginio Massari" Milānā Venēcijas teātrī „Teatro La Fenice” kafejnīcā „Singer” Sanktpēterburgā kafejnīcā „Mozart” Vīnē Minhenes bārā „Bar Comercial"

Es daudz ceļoju un satieku interesantus cilvēkus dažādās planētas Zeme vietās. Esmu nesen ieradusies Latvijā un meklēju jaunus draugus, ar kuriem varētu dalīties savās zināšanās. Es priecāšos piedāvāt palīdzību ar kafijas risinājumiem kafejnīcām un restorāniem, birojiem, kā arī viesnīcām un viesu namiem pēc vislabākajām itāļu tradīcijām:

Hausbrandt Coffee

kafijas automāts: profesionāls vai automātisks

profesionālā kafijas automāta tehniskā apkope

liela kafijas izvēle no kompānijas Hausbrandt Trieste 1892 S.p.A.: kafijas pupiņas, malta kafija tērauda kannās, savietojamas ar Nespresso Hausbrandt kapsulu sistēmu (saderīga ar Nespresso)

saistītie produkti ar Hausbrandt simboliem: tases, glāzes, cukurs, vienreizlietojamie trauki, drēbes baristām vai viesmīļiem, salvetes un citi.

Izvēloties draudzību ar mani, Jūs izvēlaties:

Hausbrandt Coffee

pieredzi un tradīcijas

nemainīgu kvalitāti un garšu

izsmalcinātu un delikātu dizainu

Es būšu priecīga Jūs satikt mūsu degustācijas telpā, pēc adreses: Piedrujas iela 22, Rīga, LV-1082, Latvija un pacienāt Jūs ar aromātisku espresso (latte, kapučīno, melno kafiju) un apspriest partnerības iespējas.

Būsim pazīstami. Ar cieņu, Hausbrandt kafija.

Vēsture

  • 1570

    Venēcija: Eiropas pilsēta, kurā pirmo reizi parādījās kafija

    Saskaņā ar dažiem stāstiem kafija jau bija sasniegusi Venēciju līdz 1570. gadam, taču to izmantoja tikai ārsti un ķīmiķi medicīniskiem nolūkiem. Pēc dažu vēsturnieku domām, pirmā kafejnīca Venēcijā tika atvērta apmērām 1645. gadā - kafija vairs netika uzskatīta tikai par zālēm, bet drīzāk tā tika baudīta kā patīkams dzēriens.

  • 1644

    Kafijas ieviešana Francijā

    1644. gadā botāniķis Žans Delaroks viens no pirmajiem ieveda Marseļā dažas kafijas pupiņas. Viņš izmantoja šīs pupiņas, lai pagatavotu dzērienu, kuru viņš piedāvāja draugiem. Kafiju Luija XIV galmā pirmo reizi ieviesa 1669. gadā Osmaņu impērijas vēstnieks Suleimans Aga Mustafa Raka. Francijā kafija pirmo reizi tika pārdota iedzīvotājiem Senžermēnas izstādē 1672. gadā.

  • 1683

    Kafija Austrijā. 1683. gads: Pēc Osmaņu karaspēka iebrukuma galvaspilsētā tika atvērta pirmā publiskā kafejnīca Vīnē „Zilā pudele”

    1700. – 1800. gadi: Karlo Goldoni un „Kafejnīca”. Kafija ātri izplatījās iedzīvotāju starpā, kļūstot par kulta dzērienu. Tikpat ātri kafejnīcas pārtapa par patiesiem mākslas un kultūras atskaites punktiem. Pats Karlo Goldoni veltīja vienu no savām slavenākajām lugām "Il ricco insidiato" („Skops”) Venēcijas muižniekam Antonam Marijai Zanetti, kurš simbolizēja kultūras kustību, kas valdīja apkārtnes kafejnīcās. Karlo Goldoni izmantoja Antonu Mariju Zanetti kā savas lugas “La Bottega del Caffè" („Kafejnīca”) galvenā varoņa prototipu.

  • 1748

    Kafija Triestē

    Pēc Kārļa VI nāves troni pārņēma jaunā Austrijas, Habsburga, Marija Terēze. Viņas rūpīgā ekonomiskā politika ļāva Triestei kļūt par vienu no galvenajām Eiropas ostām. Austrijas hercoga aizsardzībā Trieste saglabāja zināmu autonomijas pakāpi no četrpadsmitā gadsimta, līdz brīdim, kad 1719. gadā Austrijas Kārlis VI padarīja pilsētu par brīvostu, pārveidojot to par vienu no galvenajām Vidusjūras ostām Austrijas impērijai. Jau no paša sākuma kafijas importēšana bija viena no galvenajām Triestes ostas aktivitātēm, un jau līdz 1748. gadam bija atvērta pirmā pilsētas kafejnīca.

  • 1764 — 1765

    Žurnāls “Il Caffè""

    No 1764. gada jūnija līdz 1765. gada maijam Ziemeļitālijā tika izdots iknedēļas literārs un filozofisks žurnāls “Il Caffè” (“Kafejnīca”), kuru dibināja Čezare Bekārija un brāļi Pietro un Alesandro Verri. Kaut arī žurnālā tika apspriestas tēmas, saistītas ar filozofiju, literatūru un tiesībām, pirmajā numurā Pietro Verri izteica bezkaislīgu argumentu par labu kafijai, dzērienam, kas “apgaismo garu un mierina dvēseli”.

  • 1873 — 1915

    Skaistā laikmeta šarms

    Pateicoties spilgtiem un emocionāliem reklāmas plakātiem, Caffè Hausbrandt atspoguļoja visdažādākos mirkļus šī tumšā dzēriena dzeršanai, sākot no pilsētas pamošanās, ko attēloja jutekliskā sieviete, baudot tasi kafijas, vērojot pilsētas drudžaino atmodu no sava loga, līdz pat romantiskas vakara tikšanās starp Habsburga amatpersonu un skaistu dāmu. Caffè Hausbrandt reklāmas kampaņās tika izmantoti visi klasiskie saziņas līdzekļi, no avīzēm līdz plakātiem, no krāsu slaidiem kinoteātros līdz sporta komandu sponsorēšanai, kā arī reklāmas sīkrīkus tirdzniecības vietās. Tomēr visās šajās kampaņās uzņēmums saglabāja vienkāršu un elegantu stilu, kas vienmēr atšķīra Hausbrandt Trieste 1892 S.p.A.

  • 1891

    9. jūnijs, Associazione degli Interessi nel Commercio del Caffè (Kafijas Tirgotāju asociācija)

    Trieste atkal nonāca Habsburga pakļautībā, un, daļēji sakarā ar dzelzceļa līnijas Vīne - Trieste atvēršanu, pilsētas statuss tika paaugstināts līdz Austrijas piekrastes galvaspilsētai, kas ļāva pilsētai ātri kļūt par Austrijas un Ungārijas impērijas trešo pilsētu. Kafijas importēšana un tirdzniecība arī turpmāk bija viena no Triestes galvenajām darbībām, un tās svarīgums bija tik liels, ka 1891. gadā 17. septembrī tika dibināta Associazione degli Interessi nel Commercio del Caffè (Kafijas Tirgotāju asociācija) - organizācija, kas joprojām pastāv.

  • 1892

    Zīmola dibināšana

    Zīmols „Specialità Caffè Hausbrandt” tika dibināts 1892. gadā. Hausbrandt kļuva par pirmo uzņēmumu, kas piedāvāja produktus, kas tika pārstrādāti un iepakoti noslēgtos metāla traukos ražotnē.

  • 1892 — 1910

    Specialità Caffè Hausbrandt

    No paša sākuma reklāma ir bijusi viens no izšķirošajiem apsēktiem uzņēmumā Hausbrandt Trieste 1892 S.p.A. Pirmais sauklis parāda uzņēmuma izpratni par kafijas augstās kvalitātes izcelšanu. Tas iezīmēja „Specialità Caffè Hausbrandt” sākumu: vienkārša, tieša devīze (moto), bet tāda, kas ļoti ātri kļuva par sinonīmu pašam uzņēmumam, gandrīz aizstājot tā īsto nosaukumu. Sauklis tika pievienots kafijas pakām un ievietots uz pirmajiem uzņēmuma transportlīdzekļiem, īstenojot šajā laikmetā vēl nedzirdētu reklāmas kampaņu, kas drīzumā padarīja vārdu Hausbrandt par sinonīmu kafijai. Pēc sava produkta saistīšanas ar neskaitāmajiem dienas mirkļiem, Caffè Hausbrandt izpētīja jaunas idejas, iesaistoties patiesos mārketinga eksperimentos

    Lielisks piemērs ir plakāts „Tre parole: Specialità Caffè Hausbrandt” (“Trīs vārdi: Specialità Caffè Hausbrandt”), kurā attēlots mazs cilvēciņš, kurš valkā turbānu, un grafika, kas pilnīgi atšķiras no “i momenti del caffè” (kafijas mirkļi). Šai un citām eksperimentālajām kampaņām, piemēram, fotogrāfiskajam attēlam, kurā bija atspoguļota kafijas vēsture, bija īss dzīves ilgums, taču panākumi, kas gūti periodos, kad tie tika lietoti, bija niecīgi.

  • 1900

    10. oktobris, Grevenbroich sistēma

    1900. gada 10. novembris. Patentētā Grevenbroich sistēma tika prezentēta biznesa vēstulē. Šajā sistēmā bija elektromotors, kas ļāva perfekti grauzdēt, un dzesēšanas sistēma, kas saglabāja svaigas grauzdētas kafijas aromātu.

  • 1910 — 1920

    Publicitāte

    Hausbrandt, pirmais itāļu kafijas grauzdēšanas uzņēmums, Belle Époque līmenī, uzsāka novatorisku reklāmas programmu, kurā tika izmantoti šī perioda galvenie saziņas līdzekļi. Pirmajai kampaņai izvēlētie romantiskie priekšmeti bija “vecīši”, tēli, kas mūsdienās joprojām ir vieni no atpazīstamākajiem uzņēmuma simboliem. Nākamajā kampaņā kafija tika apvienota ar ikdienas dzīves tēliem, tādējādi atspoguļojot kafijas patēriņu kā daļu no hipotētiska dienas grafika. Šīs reklāmas kampaņas vainagojums bija tēls, kas ir pazīstams kā “vecīši”, kam bija grafika, kas parādīja rūpīgu aprūpi, kas tika veltīta viņu reklāmas vēstījuma perfektai paziņošanai. Krāsas tika rūpīgi atlasītas, lai tās atbilstu abu varoņu iedzimtajam šarmam, kas tika meistarīgi ievietots raksturīgā vidē. Rezultātā, bija, iespējams, spilgtākā patiesās baudas izpausme, dzerot labu kafiju. “Vecīši” tādējādi iedibināja Hausbrandt jaunu reklāmas filozofiju, kurā bija redzams Dudoviča mākslas darbs un kas koncentrējās uz “i momenti del caffè”, kas ir interpretēts viņu ikdienas dabā. Sauklis tika pievienots kafijas iepakojumiem un ievietots uz pirmajiem uzņēmuma transportlīdzekļiem, īstenojot šajā laikmetā vēl nedzirdētu reklāmas kampaņu.

  • 1935

    Tazzine line (mazās tasītes)

    Attēlu un produktu jauninājumu priekšgalā Hausbrandt bija pirmais, kurš izveidoja tasīšu līniju, kurām bija unikāls dizains un uz kurām bija uzņēmuma logotips. Sauklis bija tas pats, kas viņu reklāmās un produktos tika izmantots vairāk nekā pusgadsimtu: "Specialità Caffè Hausbrandt". Ievērojot šo uzņēmuma tradīciju, Hausbrandt Trieste 1892 S.p.A. šobrīd piedāvā tasīšu līniju ar dizainu, kuru radījis pirmatnējs 1935. gadā, lai papildinātu prestižo 100% Arabica Gourmet maisījumu.

  • 1940

    Uzņēmuma spēks

    Neskatoties uz Otrā pasaules kara traģēdijām, uzņēmums izdzīvoja un saglabāja savu identitāti kā lielākais kafijas grauzdēšanas uzņēmums Itālijā, saglabājot vēsturiskās telpas visā valstī.

  • 1945

    Virginio Zanetti

    Itālijas kafijas industrija piedzīvoja atjaunotu izaugsmi tūlīt pēc Otrā pasaules kara, galvenokārt pateicoties Virginio Zanetti centieniem. Viņš bija pionieris un finansēja jaunu uzņēmējdarbību. Pēckara uzplaukuma laikā Virginio Zanetti personīgi veicināja svarīgu kafijas grauzdēšanas rūpnīcu izveidi dažādās pilsētās, no kurām lielākā daļa darbojas arī tagad. Drīz Zanetti kļuva par Itālijas lielāko zaļās kafijas importētāju. Saviem klientiem, kuru vidū bija lielākā daļa Itālijas kafijas nozares uzņēmumu, Zanetti spēja garantēt nepārtrauktu aptuveni 100 000 izejvielu maisu apgrozījumu, izmantojot plašu loģistikas sistēmu un pastāvīgu produktu pieejamību viņu noliktavās Triestes ostā.

  • 1960 — 1980

    "Moka"

    Uzņēmuma vēstures laikā logotips ir mainījies vairākas reizes gaumes un tirgus pieprasījuma dēļ. Šīs dabiskās un nepieciešamās evolūcijas laikā ir kaut kas, kas nekad nav mainījies un kas ir palicis pie Hausbrandt Caffè zīmola līdz mūsdienām. Sākotnējais sauklis, kas sastāv no šiem trim vienkāršajiem vārdiem, ir izmantots visos periodos, nesot sevī tradīcijas spēcīgo vērtību, kas tagad ir vēl spēcīgāka pateicoties gadsimta vēsturei. Tomēr pagājušā gadsimta sešdesmitajos gados oriģināls un ekskluzīvs "Moka", pirmais animētais Hausbrandta logotips, tika radīts, izmantojot Lučāno Bibana radošo iedvesmu. Lai arī dzimis Venēcijā, Bibans bija adoptēts friuliāns, kura apbrīnojamās spējas apvienot reklāmu un mākslu padarīja viņu par izcilu friuliāņu grafikas pārstāvi.

  • 1968

    Piedzīvojuma sākums

    Martino Zanetti lika pamatu tam, kas kļūs par vienu no simboliskākajiem uzņēmumiem kafijas pasaulē. Pēc savas militārās kalpošanas Alpini (kalnu karaspēks) Martino Zanetti nolēma sākt savu biznesu, nevis pievienoties sava tēva uzņēmumam. Šīs neatkarīgās biznesa iniciatīvas mērķis bija palielināt gardēžu kafijas izvēles vērtību, lielāku uzsvaru liekot uz estētiku un garšu, nevis tikai uz tirgus daļu. Tā kā elitāro patērētāju sfēra, kas meklēja izsmalcinātus, augstas kvalitātes produktus, vēl nekad nebija izpētīta, uzņēmuma interese piesaistīt šo tirgu liecināja par sava veida pārtraukumu pēc pagātnes. Jaunais uzņēmējs Martino Zanetti martā varēja iznomāt nelielu, bet labi aprīkotu, cepšanas biznesu Trevizo.

  • 1980 — 2013

    Zīmola evolūcija

    Astoņdesmito gadu beigās, uzņēmēju revolūcijai iedvesmojoties no uzņēmuma jaunā prezidenta, Martino Zanetti, "Moka" tika radikāli pārveidota ar vienkāršākām un elegantākām līnijām. Spilgti sarkanā un zelta krāsā “Moka” kļuva daudz animētāka, iegūstot jaunu izskatu, kas bija komunikablāks, kā arī aktuālāks un mūsdienīgāks, tomēr turpināja smaidīt, malkojot kafiju.

  • 1988

    Martino Zanetti un Hausbrandt

    Pēc vairākām iegūšanām, kas noslēdza desmit gadus ilgo attīstības plānu, vēsturiskais zīmols "Caffè Hausbrandt" tika iekļauts uzņēmuma akcijās, pievienojot vērtību šai uzņēmumu grupai kā kvalitatīvam uzņēmumam, kas ir gan Centrāleiropas uzņēmums, gan starptautiskais. Martino Zanetti rūpīgajā vadība, produktu izpētes un analīzes laboratorijas, kā arī konsolidētā grauzdēšanas ražotne Nervesa della Battaglia tika atjaunināti, izmantojot jaunāko tehnoloģiju, tādējādi ļaujot veikt visu kafijas apstrādes procesu rūpīgu un profesionālu uzraudzību.Martino Zanetti paļāvās uz ciešo saikni starp tradīciju un mūsdienīgumu - vērtībām, kas vienmēr ir atšķīrušas zīmola "Caffè Hausbrandt" vēsturi. Cienot uzņēmuma garu, tā dibināšanas gads ir izcelts pašreizējā uzņēmuma nosaukumā: Hausbrandt Trieste 1892 S.p.A

  • 1993

    Castalimenti

    1993. gadā, pateicoties Iginio Massari radošajai figūrai, tika dibināta Accademia Maestri Pasticceri Italiani (Itālijas Konditorejas izstrādājumu meistaru akadēmija). Akadēmijas mācību centrs Castalimenti kopš 1997. gada ir veicinājis operatoru profesionālo izaugsmi galvenajās pārtikas nozarēs. Kopš šī brīža starp Castalimenti un Hausbrandt izveidojās partnerība, kas arī šodien ir tikpat spēcīga.

  • 1997

    Centro Studi Ricerche Ligabue

    Sadarbība izveidojās starp Centro Studi Ricerche Ligabue (Ligabue pētījumu un studiju centrs) un Martino Zanetti ar Hausbrandt Trieste 1892 SpA. Šīs sadarbības rezultātā tika atklāti Sipan piramīdas Peru un tika izveidots iespaidīgs Moche arhitektūras komplekss, kas ir pazīstams kā Pampa Grande, kas atrodas aptuveni 30 km no Sipana. Šī majestātiskā piramīda ar pārklājošiem elementiem un monumentāliem pandusiem, kuru lielākās malas ir lielākas par 230 metriem un aptuvenais augstums ir 35 metri, atklāja Moche reliģiskās un politiskās dzīves aspektus.

  • 1998

    Apbalvojumi

    Uzņēmuma vēstures gaitā tas ir ieguvis dažādas balvas par sava darba kvalitāti. Starp jaunākajiem no tiem ir Zelta balva - izcilības sertifikāts no prestižās Zīmolu dizaina asociācijas Ņujorkā par Hausbrandt logotipa (vēsturiskā "Moka") atkārtotu veidošanu un zelta medaļu, ko piešķir l'Accademia Maestri Pasticceri Italiani "par labāko itāļu espresso kafijas tasi" XI simpozijā.

  • 2001

    Gugenheimas muzejs Venēcijā

    Hausbrandt Trieste 1892 S.p.A. kļuva par galveno varoni Venēcijas Pegijas Gugenheimas kolekcijas organizētajos svarīgākajos pasākumos, sadarbojoties ar vienu no prestižākajiem globālajiem tīkliem laikmetīgās mākslas popularizēšanai. Tādējādi uzņēmums uzsāka aktīvu sadarbību ar Gruppo Intrapresae Collezione Guggenheim, īstenojot preses kampaņu "Le ore del caffè - Gugenheimas muzejs Ņujorkā" 2005. gadā.

  • 2003

    Apbalvojumi

    Hausbrandt Trieste 1892 S.p.A. un Martino Zanetti arvien vairāk iemieso "Made in Italy" produktu kvalitāti un izcilību. Par Associazione Industriali di Trieste (Triestes rūpniecības asociācija) dibināšanas simtgades svinībām, kas notika Verdi teātrī, Hausbrandt Trieste 1892 SpA kopā ar Assicurazioni Generali saņēma zelta medaļu, lai atzīmētu divus uzņēmumus, kuri nodibināja asociāciju gadsimtu atpakaļ.

  • 2013

    2000. gadi

    Uzņēmuma galvenā mītne atrodas Nervesa della Battaglia un tiešās izplatīšanas uzņēmumi Slovēnijā un Austrijā, kā arī virkne pilnvarotu partneru, kas darbojas dažādās valstīs. Ar savu plašo izplatīšanas tīklu Hausbrandt Trieste 1892 S.p.A. var nodrošināt kafijas izplatīšanu visā pasaulē. Šī tiekšanās pēc izcilības, kas ir nepārtrauktas apņemšanās nodrošināt augstu kvalitāti rezultāts, palīdzēja Hausbrandt Trieste 1892 S.p.A. ieņemt svarīgu vietu kafijas pasaulē gan Itālijā, gan starptautiskā mērogā. Caffè Hausbrandt komerciālie panākumi ir skaidri redzami - zīmols ir pieejams vairāk nekā 90 valstīs visā pasaulē.

  • 2019

    Uzņēmums šodien

    Jaunajā Hausbrandt loģistikas centrā Nervesa della Battaglia tiks izvietotas visas kafijas, alus un vīna noliktavu telpas vienā kompleksa telpā. Vairāk nekā 3000 m2 platība ir speciāli paredzēta Hausbrandt kafijas noliktavām, vairāk nekā 1200 Theresianer alum un vairāk nekā 500 Col Sandago vīniem.